روزنوشت چهارشنبه
































دلنوشته های دخترمردادی

سلام دوستای من خوبید ؟

امروز صبح ساعت 9وربع بیدارشدم البته صبح زود خواهرم دندون درد داشت ونذاشت بخوابم خلاصه 9بیدار شدم واماده شدم رفتیم بازار اول رفتیم واسه خواهرم واسه ساعت 12وقت گرفتیم واومدیم خرید بکنیم اول رفتیم واسه خواهرم دمپایی وظرف غذا وبطری اب گرفتیم وبعدش دوستم مریم رو دیدم کلی واسه مامان بزرگش خرید کرده بودند بعدش عروس خاله مامانم ودختر دایی مامانم رو دیدیم وبعدش رفتم 8تا کتابفروشی کتاب ها تموم شده بودشکلک های شباهنگShabahang اخرش از رابط گیرمون اومد رفتیم پیش دکتر ودونوبت وقت داد واومدیم کوله مو گرفتیم واومدیم خونه رفتم از فروشگاه یکم خوراکی گرفتم ونمازم روخوندم وناهارخوردم وبابام اومد یکم حرف زدیم وخوابیدم بیدارشدم نماز خوندم واومدیم پای نت بعدش هم شام وبریم دور بزنیم ولالا

خیلی دوستتون دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 27 شهريور 1392سـاعت 19:18 نويسنده فهیمه| |

Design by: pinktools.ir